Objavljeno u kategoriji EU VIJESTI

Kolika je cijena Vaše usluge ili proizvoda?

Kod definiranja prodajne strategije, pa tako i cjenovne politike, bitno je poznavati stanje na tržištu. Upravo će poznavanje kvalitete i cijene usluga ili proizvoda koje nude konkurenti biti osnova za formiranje Vaše cjenovne politike.

Ukoliko niste upoznati s kvalitetom i cijenom usluga i proizvoda Vaših konkurenata, savjetujemo provođenje svojevrsne analize. Analiza koju biste proveli može uključivati slanje upita za ponudu ili informativni razgovor. Direktna spoznaja bila bi direktno korištenje određene usluge ili proizvoda, kao i provođenje anketa s kupcima određenih usluga ili proizvoda.

Kada procijenite i ustanovite kvalitetu i cijenu Vaše usluge, odnosno proizvoda definirate svoju poziciju na tržištu. Na primjer, najjeftiniji, najekonomičniji ili ekskluzivni pružatelj usluge ili proizvoda. Preporučamo da ne odstupate od zauzete pozicije u branši u kojoj poslujete, već da ustrajno i strpljivo gradite tržišni renome.

Ne očajavajte ukoliko potencijalni kupac odustane od Vaše ponude i ne prilagođavajte svoju ponudu svakom kupcu. Kupcu ili klijentu koji pristane na Vašu ponudu pružite uslugu koja u potpunosti korespondira s cijenom koju ste ponudili.