Objavljeno u kategoriji EU VIJESTI

Poslovanje u COVID krizi

Obzirom na pojavu COVID – 19 virusa brojni su poduzetnici primorani prilagoditi svoje poslovanje novonastaloj situaciji. Svakako, zdravlje zaposlenika je imperativ i u tom kontekstu ćemo predložiti nekoliko mjera. Cilj mjera koje ćemo predložiti idu u smjeru održavanja gospodarske aktivnosti poduzeća, održavanja poslovanja, ali i zaštite zaposlenika.

Kao što je to proklamirano u medijima, ali od lokalnih civilnih stožera, svakako preporučamo rad od doma. Istaknuli bismo kako u tom kontekstu nije imperativ forsirati ili nadgledati zaposlenike da budu dostupni za vrijeme formalnog radnog vremena ili on – line, ukoliko postoje interne poslovne platforme. Naime, to nije realno za očekivati, poglavito ukoliko su zaposlenici i roditelji koji imaju obaveze i u tom kontekstu. Puno je efikasniji model zadavanja dnevnih ili tjednih zadataka, te kontrola izvršenosti zadataka u zadanom roku.

Drugu mjeru koju bismo preporučili ide u smjeru dodavanja međusmjena ili dodatnih radnih smjena kako bi se postojeći broj zaposlenika podijelio na veći broj smjena što bi rezultiralo manjim brojem zaposlenika u jednoj smjeni, što bi posljedično dovelo i do manjeg rizika za transmisijom virusa.

Grupiranje zaposlenika u dvije grupe koje bi naizmjenično dolazile na posao u definiranoj dinamici („jedan dan ili tjedan, jedna grupa, drugi dan ili tjedan, druga grupa“) sigurno bi povoljno utjecalo na smanjenu mogućnost transmisije virusa među zaposlenicima. Dakako, mjere poput učestalog dezinficiranja i nošenja zaštitih maski bi se trebale podrazumijevati.

Ovim putem Vas pozivamo na pratite natječaje koje redovite objavljujemo na našoj Web stranici kako biste pravovremeno dobili informaciju o financijskim instrumentima (kreditnim ili bespovratnim sredstvima) uz pomoć kojih biste održali i revitalizirali poslovanje!

Napominjemo kako mjere nisu opće primjenjive!