Objavljeno u kategoriji EU VIJESTI

Promocija u poslovanju

„Ulagati u marketing znači imati posla“, rečenica je koju nerijetko čujemo u poslovnom svijetu, neovisno o gospodarskoj branši. U tom smislu, istaknuli bismo ekonomičnost i učinkovitost korištenja promotivnih kanala digitalnog marketinga.

Ekonomičnost se veže uz činjenicu da se radi o načinu promocije koji iziskuje ponajbolji omjer uloženih sredstava u promociju i posla koji je ostvaren istom promocijom. Učinkovitost se veže uz mogućnost detaljnog specificiranja ciljne skupine kojoj se obraćate određenim promotivnim kanalom, a što za posljedicu ima veliki odaziv unutar te ciljne skupine.

Ovisno o specifičnosti ciljne skupine, mogu se koristiti različiti promotivni kanali digitalnog marketinga. Prije svega treba istaknuti Google Add promociju i Facebook oglašavanje. Dakako, sve intenzivnija je promocija i putem drugih društvenih mreža poput Instagrama, a prema novijim pokazateljima, značajan porast oglasa bilježi i YouTube. Svaki od spomenutih promotivnih kanala ima isključivu ulogu promocije, a ne prodaje, što valja imati na umu prilikom planiranja kampanje.

Dakako, svaki kanal omogućuje specifično opisivanje ciljne skupine što ima presudnu ulogu na rezultat promocije. Naime, više ćete profitirati ako se s informacijom obratite publici od 1000 ljudi koje vaša informacija zanima, nego potrošiti novce na obraćanje publici od 10 000 ljudi koju ta informacija pretežito ne zanima. Ciljevi promocije također mogu biti svakojaki, od povećanja prodaje do postizanja veće vidljivosti na tržištu.

Uz natječaje za dodjelu bespovratnih ili povoljnih kreditnih sredstava i kvalitetno planiranu promotivnu politiku koju kontinuirano provodite, uspjeh u poslovanju je zagarantiran!

Javite nam se s upitima oko pripreme Vaše kampanje!