Objavljeno u kategoriji EU VIJESTI

Analitika u poslovanju

Analitika

Svaki poduzetnik koji nastoji kontinuirano razvijati vlastito poslovanje, trebao bi pažnju posvetiti analitici. Dakako, jasno je kako poduzetnici nerijetko nemaju vremena za aktivnosti koje direktno ne generiraju prihod, no nužno je analizirati određene brojke u poslovanju kako bi se na vrijeme prepoznali trendovi.

Savjetujemo da predmet analitike budu oni poslovni procesi koji su direktno vezani uz ostvarivanje prihoda ili oni koji pozitivno utječu na ostvarivanje prihoda. Pritom bismo prvenstveno istaknuli broj ostvarenih upita te broj realiziranih suradnji od ukupnog broja upita. Upiti mogu doći kroz različite komunikacijske kanale, i sve treba uzeti u obzir. Voditi analitiku i o prihodovno najefikasnijem komunikacijskom kanalu, svakako daje povratno informaciju na koji način najbolje komercijalizirati komunikaciju s klijentima ili kupcima.

Valja se posvetiti i analitici u promotivnim aktivnostima, poslovnom procesu koji pozitivno utječe na ostvarenje prihoda. Reputacija na društvenim mrežama i Google profilu ili poziciji na internetskim pretraživačima prema ključnim riječima vezanim uz poslovanje svakako bi trebala biti predmet analitičkih aktivnosti. U tom segmentu jako pomažu softveri za analitiku u sklopu samih društvenih mreža.

Ukoliko trebate savjete ili pomoć oko vođenje analitike u poslovanju, slobodno nam se javite!