Objavljeno u kategoriji EU VIJESTI

Što je bitnije - sadržaj ili forma?

Koliko je bitno u poslovanju se podrediti sadržaju ili formi, procijeniti ćete sami, a ovaj tekst Vam može pomoći u donošenju prave odluke.

Možemo slobodno reći da o sadržaju, točnije kvaliteti Vaše usluge ili proizvoda ovisi dugoročno uspješno poslovanje, a s druge strane, ako se bazirate na formu, bit ćete primorani kontinuirani ugovarati relativno kratkoročne suradnje. Kvalitetan proizvod ili usluga znači da će Vam se kupac ili klijent vraćati ili Vas preporučivati svojem krugu poznanika. S druge strane, zanemarivanje kvalitetnog sadržaja i stavljanjem naglaska na formu, može dovesti do loše reputacije. Karakteristika takvog poslovanja je izostanak dugoročnih suradnji što dovodi u pitanje i održivost poslovanja.

Dakako, nije preporuka ne poštivati „dress code“ gdje se to očekuje samo zato jer se radi o suštoj formalnosti. Nepoštivanje forme u tom slučaju može dovesti do izostanka suradnji bez obzira na visoku kvalitetu usluge ili proizvoda. Sličan primjer može biti primjenjiv u različitim segmentima poduzetništva. Na primjer, automat za kavu vrlo zastarjelog i ružnog dizajna, ali na izuzetno frekventnoj poziciji (škola ili bolnica) će ostvarivati kudikamo veći prihod nego vrhunski dizajniran i ergonomski prilagođen aparat za kavu na slabo ili prosječno frekventnoj poziciji.

Naša je preporuka uvijek u poslovanju staviti naglasak na sadržaj, drugim riječima kvalitetu Vašeg proizvoda ili usluge, a po potrebi ispunjavati formu.