Objavljeno u kategoriji EU VIJESTI

U što uložiti novac?

Zasigurno ste se zapitali u što je najpametnije uložiti višak sredstava na poslovnom računu, no odgovor nije nimalo jednostavan ukoliko želite da Vaš novi poslovni pothvat bude profitabilan i dugoročno održiv.

Ulaganju, točnije ideji koju planirate realizirati bitno je pristupiti analitički. Naime, tržište je postalo uistinu zasićeno gotovo svima proizvodima i uslugama. Premda zvuči nemoguće, ali je u RH bilo kudikamo lakše zastupiti određeni dio tržišta novim proizvodom ili uslugom u kasnim devedesetim godinama prošlog stoljeća ili početkom ovog stoljeća. Razlog leži u konkurenciji, odnosno u tom se periodu tržište RH okretalo kapitalizmu u odnosu na prethodni zatvoreni koncept tržišta.

Naravno, otvaranjem tržišta, poduzeća su mogla brže prosperirati jer se konkurencija nije razvila. Trenutno je situacija na tržištu takva da gotovo nema proizvoda ili usluge koju ne zastupaju barem desetak domaćih i/ili stranih poduzeća. Drugim riječima, razvila se konkurencija na relativno malom tržištu.

Postoji nekoliko načina kako i u ovim okolnostima ostvariti uspjeh na tržištu:

  • ukoliko imate inovativnu ideju onda je sasvim jasno da ćete sredstva uložiti u njezinu realizaciju i plasman inovativnog proizvoda/usluge na tržište.
  • ukoliko nemate inovativnu ideju, tada možete franšizom ili partnerskim ugovorom zastupiti postojeći inovativni proizvod ili uslugu na tržište gdje ista još nisu zastupljena.
  • mogućnost jest i određenu uslugu ili proizvod koji su jako zastupljeni na jednom lokalnom tržištu, kvalitetno zastupiti na lokalnom tržištu gdje takve usluge ili proizvoda ima vrlo malo ili uopće nema.
  • konvencionalnim načinima poslovanja, proizvodima ili uslugama dodati vrijednost i brendirati ih, baš po kvalitetnom primjeru našeg klijenta, BREADCLUB.
  • prepoznati tržišnu nišu!