Objavljeno u kategoriji EU VIJESTI

Oglašavanje – nemojte pogriješiti!

Kod odabira kanala putem kojih se želite promovirati valja obratiti pozornost na brojne aspekte ako želite dobre rezultate. Poznavanje vlastitog poslovanja je itekako važan preduvjet za odabir pravog promotivnog kanala. Odabiru promotivnog kanala putem kojeg želite oglašavati svoje proizvode ili usluge prethodi definiranje ciljne skupine, njihovih interesa i navika, tržišta, budžeta itd.

Suvremene tehnologije nam omogućuju pregršt promotivnih kanala putem kojih možemo doći do svojih kupaca, pa tako govorimo o internet marketingu, radiju, TV-u, tiskanim promotivnim materijalima, reklamama na vozilima i slično. Ukoliko sa svojom ponudom ne pokrivate područje cijelog nacionalnog tržišta, nikako se neće isplatiti promocija putem TV-a i radija s nacionalnim frekvencijama, eventualno putem lokalnih medija. Nadalje, ako se bavite građevinarstvom, objave na Instagramu i Tiktok-u mogu biti zanimljive i smiješne, ali ne zaboravite, tamo je publika vrlo mlada i nećete ugovoriti puno suradnji preko tih kanala. Ako se bavite prodajom opreme za zavarivanje, influenceri neće biti od velike koristi, ali posjete specijaliziranim sajmovima mogu itekako biti od koristi. Influenceri mogu itekako biti od koristi za poslovanje webshop-a za odjeću i obuću, ali promocija takvog poslovanja putem tiskanih letaka ne bi dala puno rezultata. Zaključimo, posvetite se odabiru promotivnog kanala kojim ćete najlakše i uz utrošak što manje sredstava doći do svojih kupaca/klijetaka.

Za primjer dobro iskorištenog promotivnog kanala uzmimo svjetski poznatu agenciju Booking. Kada ste zadnji puta vidjeli da se Booking promovirao na TV-u, radiju ili u tiskanim medijima? Vjerojatno niste nikada. Booking je odavno shvatio da će do svojih kupaca najlakše doći oglašavanjem putem Google ads-a i remarketinga (oglasi na portalima koji potencijalne kupce podsjećaju da su posjetili određene web stranice) i u odabiru svog promotivnog kanala, očito, nisu pogriješili! Štoviše, velika većina nas svoj smještaj ugovara upravo preko ove platforme, a da nikada nikoga iz te agencije nismo vidjeli.